Generally Horny Hospital

Pornografische parodie op de ziekenhuisserie General Hospital. Ik had deze film nog liggen op VHS, maar hem nooit bekeken. Daar is nu verandering in gekomen. De grappige hoes lokte me in de val. Zo blijkt maar weer eens dat je een pornofilm nooit op de hoes moet beoordelen. Tiffany Million doet zowel de regie als de hoofdrol. Dat kan natuurlijk nooit goed gaan. Hoe wil je nu aanwijzingen geven met een leuter in je mond?

De seks in deze film is gruwelijk slecht geacteerd en nog slechter gefilmd. Hierdoor kan het zomaar gebeuren dat je naar de harige kloten van Ron Jeremy zit te kijken, in plaats van naar een mooi poesje. Maar ach, dat is dan ook wel weer grappig. Ongrappig zijn echter de grollen die voor humor moeten doorgaan in deze film, die zichzelf afficheert als een halve komedie. Vooral de puberale naamsverbasteringen als Dr. Juicelyn Udders, Dr. Melons en president Clit On zijn armetierig. De Duitse Dr. Weiner wordt, tot zijn ergernis, consequent Dr. Weener genoemd. Dit is allemaal hopeloos slecht, maar als je het kijken volhoudt, dan ga je er vanzelf om lachen. De prestigestrijd tussen Dr. Weiner en Dr. Lance Sterling, die continu onder applausgeluid een ruimte betreedt, is qua humor overigens zo ongeveer het beste wat de film heeft te bieden.

Ron Jeremy draaft dus ook op. Je weet wel hoe laat het is als ik je vertel dat hij de beste acteur van de film is. Het feit dat hij zichzelf een keer pijpte wordt hier overigens op geslaagde wijze in de zeik gezet.

Een verhaal vertelt Generally Horny Hospital eigenlijk niet. De ziekenhuis setting is enkel een kapstok voor slechte grappen en slechte seks. Hierbij wil ik overigens wel vermelden dat de prent een lans breekt voor bepaalde alternatieve genezingswijzen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Als puber huurde ik wel eens een filmpje met Tiffany Million. Als erotisch actrice sla ik haar nog steeds redelijk hoog aan, maar ze moet niet de comediënne gaan uithangen. Helaas vindt ze het hier noodzakelijk, ook tijdens de seks, met domme grappen te komen aanzetten. Dat dat funest is voor de boner hoef ik hopelijk niet uit te leggen. Dat de film beter werkt als komedie in plaats van als porno, lijkt me hiermee evident. Maar erg veel zegt dit nu ook weer niet over de kwaliteit van de humor. In een melige bui valt er echter wel naar te kijken en zelfs, af en toe, om te lachen.

1 3 5 3 4

- Supervixens (humor / erotiek : 7)
- Agent 69 Jensen i Skorpionens tegn (humor / erotiek : 6)