Batbabe: The Dark Nightie

De maniakale masturbeerder The Jerker is bezig met de porno drooglegging van Bacchum City (zie naam regisseur). Spoedig is de stad pornoloos en worden de mannelijke inwoners wanhopig. Ze veranderen zelfs in rukkende rovers, die in desperate toestsand de stad afschuimen op zoek naar rukmateriaal. Ondertusen sjort- en lacht The Jerker zich kapot. Uiteraard moet deze terreur een halt worden toegeroepen, doch commissioner Boredom vindt dat niet zijn taak. Gelukkig is er de sletterige superheldin Batbabe om The Jerker te verslaan en Bacchum City zijn porno terug te geven...

Batbabe: The Dark Nightie

Batbabe: The Dark Nightie is een ultragoedkope soft-erotische parodie op de superheld Batman. Als lachfilm werkt de prent heel af en toe. Dit komt met name door de (opzettelijk) beroerde special effects, die een ieder thuis op de pc ook zou kunnen maken. Erg veel valt er verder niet te lachen, behalve dan om The Jerker. Zijn dwangmatige geruk, voyeuristische activiteiten en dildo-helicopter behoren tot de meest vermakelijke elementen van de film. Bovendien zet Robert Mandara, voor een prul als deze film, de slechterik aardig neer.

Batbabe: The Dark Nightie

Erotisch is de film niet, wat gezien de aardige hoeveelheid lesbische scènes, toch wel opmerkelijk genoemd mag worden. De middelmatig uitziende actrices hebben bijna allen de lelijkste tatoeages die je kunt bedenken. Zo is er een dame die vlammentattoos boven haar tepels heeft; je moet er maar opkomen. Regisseur John Bacchus heeft bovendien weinig sjoege van het in beeld brengen van vrouwelijk schoon. Een aap had er waarschijnlijk nog betere beelden van gedraaid.

Batbabe: The Dark Nightie

Het zal niet verbazen dat een regisseur die voor zowel komedie als erotiek geen talent heeft, tevens de grootste moeite heeft om de genres soepel te combineren. De seksscènes zijn er simpelweg doorheen gegooid en dienen zelden de plot. Soms is er een verdwaalde actrice die er wél redelijk uitziet, maar met John Bacchus aan het roer is het lood om oud ijzer. En onze superheldin? Darian Caine is maar een lelijk wijf die niet kan acteren. Bovendien heeft ze een irritant spraakgebrek.

1 2 3 3 3

- Supervixens (humor / erotiek : 7)
- Agent 69 Jensen i Skorpionens tegn (humor / erotiek : 6)