Die perverse Herrin und ihre Opfer

Twee lesbische vrouwen zetten een advertentie in de krant:  "Dienstmeid gezocht". Niet veel later reageert er een blondje. Deze wordt aangerand, ontdaan van haar kleren en gespankt. Ze wordt op een stoel vastgebonden, want er is al weer een tweede sollicitant. Deze volgende blondine wacht al spoedig eenzelfde lot als het eerste slachtoffer. Ze is minder knap, maar bij het uitkleden blijkt ze over indrukwekkende tieten te beschikken. Uit het niets verschijnt er een vijfde vrouw die een sigaret uitdrukt op de kont van de vrouw met de dikke tieten. Hierna gaan de twee lesbische vrouwen, hun vastgebonden slachtoffers aanschouwend, met elkaar lebberen. Ende.

Dit is een zeer obscuur Super 8 filmpje met Ingrid Steeger. Het filmpje zou ongetwijfeld in de vergetelheid zijn geraakt, indien ene Mike Hunter het niet op VHS had gezet onder de fantasieloze titel Porno Action. Steeger spande een rechtszaak aan tegen Hunter en won deze. De film mocht niet meer worden verspreid. Maar de heer zij geloofd voor internet; anders had ik het immers niet kunnen aanschouwen, tenzij ik een absurd bedrag had neergeteld voor de tape op een veilingsite.

Die perverse Herrin und ihre Opfer

De film duurt maar een dikke twintig minuten, wat niet vreemd is bij dergelijke Super 8 softseks produkties, de bedoeld waren om te loopen. Ik vond hem wel leuk. Niet bijster prikkelend, maar leuk. De film is zonder geluid opgenomen en de nasynchronisatie is vermakelijk. Het doet ook allemaal heerlijk retro aan, al kan ik me voorstellen dat de inhoud voor die tijd enigszins gewaagd was. Het is dat ik niet dronken was toen ik dit filmpje bekeek, anders zou ik hemzelf loopen.

4 3 8 4 6

- 12:01 PM (kort / science fiction : 7)
- Plastic Wolves (kort / humor : 6.5)