Pervert!

Student James gaat voor zijn zomervakantie terug naar zijn vader die in een trailer midden in de woestijn woont. Zijn pa heeft een rondborstige, promiscuë blondine als vriendin, die al snel ook met James in bed ligt. Zij komt echter plotseling te overlijden en alle bewijs gaat richting pa, die als hobby graag standbeelden maakt van vlees. Binnen een dag heeft zijn vader bovendien alweer een nieuwe sloerie in huis, die ook binnen afzienbare tijd dood gaat. Dan besluit James zijn vader vast te binden en onder bescherming van een verpleegster te plaatsen. Gezamenlijk ontdekken ze dat niet papa de moordenaar is, maar dat James een vloek over zich heeft van een Indiaanse chick die regelmatig naakt in de woestijn danst. De vloek houdt in dat James' snikkel zich kan afscheiden van zijn lichaam en dan als een soort van lustopwekkende vibrator vrouwen bevredigt alvorens ze te doorboren. James moet nu het gevecht aan gaan met zijn grootste vriend en zijn grootste vijand: His dick!

Wat een fantastisch verhaal hoor ik je al denken. En dat is het zeker. Helaas is de uitwerking een stuk minder. Pervert! is gebouwd rondom Mary Carey, een porno-actrice, en een aantal andere rondborstige dames. Hun taak bestaat met name uit het uittrekken van kleding en allerlei voedsel over hun borsten uitsmeren (honing, melk, je kent het wel). Ondertussen kijken ze ook nog dom uit hun ogen en weten ze wanstaltige acteerprestaties neer te zetten. Laatstgenoemde geldt overigens ook voor de mannelijke spelers, die het niet veel beter doen. Het concept met de penis is echt te flauw voor woorden. Met een kinderachtige tekenstijl (de penis is geanimeerd) en carnavaleske geluidjes wordt het geval weergegeven. Tot echt vermaak leidt dit overigens nergens, zelfs niet als het dwars door een van de vrouwen heenboort. Humor wordt nog een beetje geboden als een verpleegster scheten gaat laten in het gezicht van James' vader en hij hiervan moet kotsen. Tja, en als dit het hoogtepunt is van een film kun je je al raden hoe het met de rest zit. Overigens blinkt Pervert! niet bepaald uit in originaliteit. Het principe van deze prent kan men ook aanschouwen in menigeen exploitation-film, waarbij met name Russ Meyer in het vizier springt. Hij wist echter wel hoe je de aandacht van de kijker vast moest houden en nam -dit is discutabel- zijn publiek nog enigszins serieus. Bij Pervert! doet men dat niet. De komische noot is daardoor ver te zoeken.

3 2 4 4 3

- Zombieland (humor / horror : 7)
- Tucker and Dale vs Evil (humor / horror : 7)