Zoekresultaten voor andy romano:

Uw zoekopdracht heeft veel resultaten opgeleverd. U kunt specifieker zoeken door de spatie tussen de woorden te vervangen door een '+'. Klik hier om dit te doen!
  1. Corky Romano - Rob Pritts (36%)
    Debiele zoon van maffiabaas gaat undercover bij FBI - humor uit 2001
    Chris Kattan (Corky Romano), Vinessa Shaw (Agent Kate Russo), Peter Falk (Francis A. `Pops` Romano), Peter Berg (Paulie Romano), Chris Penn (Peter Romano), Fred Ward (Leo Corrigan), Richard Roundtree (Howard Shuster), Matthew Glave (Agent Brick Davis), Roger Fan (Agent Bob Cox), Dave Sheridan (Agent Terrence Darnell), Michael Massee (Angry Gunman), Vincent Pastore (Tony), Fiona Hale (Florence), Kip King (Dr. Kipper), Al Eben (Dale),

2. All the Boys Love Mandy Lane - Jonathan Levine (35%)
    Mysterieuze moordenaar op tienerfeestje - thriller uit 2006
    Amber Heard (Mandy Lane), Anson Mount (Garth), Whitney Able (Chloe), Michael Welch (Emmet), Edwin Hodge (Bird), Aaron Himelstein (Red), Luke Grimes (Jake), Melissa Price (Marlin), Adam Powell (Dylan), Peyton Hayslip (Aunt Jo), Brooke Bloom (Cousin Jen), Robert Earl Keen (Keg Trucker)

3. Hard Candy - David Slade (35%)
    Veertienjarig meisje terroriseert pedofiel - thriller uit 2005

4. Sandy Style - (35%)
    Actrice - uit 1978

5. A Dandy in Aspic - Anthony Mann, Laurence Harvey (35%)
    Spion heeft heimwee naar de steppe - thriller uit 1968

6. Testa di sbarco per otto implacabili (Hell in Normandy) - Alfonso Brescia (35%)
    Oorlogsavontuur aan de vooravond van D-Day - oorlog uit 1968

7. Randy Quaid - (35%)
    Acteur - uit 0

8. Andy Garcia - (35%)
    Acteur - uit 0

9. Welcome to Mooseport - Donald Petrie (8%)
    Ex-president en loodgieter nemen het tegen elkaar op in de race om burgemeester te worden - humor uit 2004
    Gene Hackman (Monroe Cole), Ray Romano (Handy Harrison), Marcia Gay Harden (Grace Sutherland), Maura Tierney (Sally Mannis), Christine Baranski (Charlotte Cole), Fred Savage (Bullard), Rip Torn (Bert Langdon), June Squibb (Irma), Wayne Robson (Morris Gutman), John Rothman (Stu), Karl Pruner (Dyer), David Macniven (Cloud), Jackie Richardson (Martha), Paul Bates (Bob), Reagan Pasternak (Mandy)

10. Eraser - Chuck Russell (8%)
    Schwarzenegger moet chick beschermen - actie uit 1996
    Arnold Schwarzenegger (U.S. Marshal John `The Eraser` Kruger), James Caan (U.S. Marshal Robert Deguerin), Vanessa L. Williams (Dr. Lee Cullen aka Deborah Elliott (as Vanessa Williams)), James Coburn (Chief Beller WITSEC), Robert Pastorelli (Johnny Castelone), James Cromwell (William Donohue), Danny Nucci (WITSEC Deputy Monroe), Andy Romano (Undersecretary of Defense Daniel Harper), Nick Chinlund (WITSEC Agent Calderon), Michael Papajohn (WITSEC Agent Schiff), Joe Viterelli (Tony Two-Toes), Mark Rolston (J. Scar), John Slattery (FBI Agent Corman), Robert Miranda (Frediano), Roma Maffia (Claire Isaacs),

11. Under Siege 2: Dark Territory - Geoff Murphy (8%)
    Terroristen kapen trein - actie uit 1995
    Steven Seagal (Casey Ryback), Eric Bogosian (Travis Dane), Everett McGill (Marcus Penn), Katherine Heigl (Sarah Ryback), Morris Chestnut (Bobby Zachs), Andy Romano (Admiral Bates), Brenda Bakke (Captain Linda Gilder), Sandra Taylor (Kelly), Jonathan Banks (Scotty), David Gianopoulos (Captain David Trilling), Royce D. Applegate (Ryback's Cook), Nick Mancuso (Tom Breaker), Dale Dye (Captain Garza), Rick Wiles (Conductor), Kurtwood Smith (General Stanley Cooper)

12. Drop Zone - John Badham (8%)
    Slechte actie met veel parachutesprongen - actie uit 1994
    Wesley Snipes (Pete Nessip), Gary Busey (Ty Moncrief), Yancy Butler (Jessie Crossman), Michael Jeter (Earl Leedy), Corin Nemec (Selkirk), Kyle Secor (Swoop), Luca Bercovici (Jagger), Malcolm-Jamal Warner (Terry Nessip), Grace Zabriskie (Winona), Rex Linn (Bobby), Robert LaSardo (Deputy Dog), Sam Hennings (Torski), Claire Stansfield (Kara), Mickey Jones (Deuce), Andy Romano (Tom McCracken).

13. Under Siege - Andrew Davis (8%)
    Terroristen kapen marineschip - actie uit 1992
    Steven Seagal (Casey Ryback), Tommy Lee Jones (William Stranix), Gary Busey (Cmdr. Krill), Erika Eleniak (Jordan Tate), Colm Meaney (Doumer), Patrick O'Neal (Capt. Adams), Andy Romano (Adm. Bates), Nick Mancuso (Tom Breaker), Damian Chapa (Tackman), Troy Evans (Granger), David McKnight (Flicker), Lee Hinton (Cue Ball), Glenn Morshower (Ens. Taylor), Leo Alexander (Lt. Smart), John Rottger (Cmdr. Green), Michael Welden (Lt. Ballard), Richard Andrew Jones (Pitt), Raymond Cruz (Ramirez), Tom Reynolds (Wave)

14. Bugsy - Barry Levinson (8%)
    Biopic over gangster Ben ´Bugsy´ Siegel - misdaad uit 1991
    Warren Beatty (Ben `Bugsy` Siegel), Annette Bening (Virginia Hill), Harvey Keitel (Mickey Cohen), Ben Kingsley (Meyer Lansky), Elliott Gould (Harry Greenberg), Joe Mantegna (George Raft), Richard C. Sarafian (Jack Dragna (as Richard Sarafian)), Bebe Neuwirth (Countess di Frasso), Gian-Carlo Scandiuzzi (Count di Frasso), Wendy Phillips (Esta Siegel), Stefanie Mason (Millicent Siegel), Kimberly McCullough (Barbara Siegel), Andy Romano (Del Webb), Robert Beltran (Alejandro), Bill Graham (Charlie Luciano)

15. Over the Edge - Jonathan Kaplan (8%)
    Jongeren komen in opstand tegen gezag - misdaad uit 1979
    Michael Eric Kramer (Carl), Pamela Ludwig (Cory), Matt Dillon (Richie), Vincent Spano (Mark), Tom Fergus (Claude), Harry Northup (Doberman), Andy Romano (Fred Willat), Ellen Geer (Sandra Willat), Richard Jamison (Cole), Julia Pomeroy (Julia), Tiger Thompson (Johnny), Eric Lalich (Tip), Kim Kliner (Abby), Kristina Hanson (Lisa), Diane Reilly (Marcy), Jeff Fleury (Outlaw), Lane Smith (Sloan), Bill Whedbee (Johnson), Molly McCarthy (Principal), Mike Osborne (Lincoln), Frank Bauer (Hays)

Zoeken! Opnieuw zoeken:

Doorzoek de database:
Zoek op alfabet: