Win a Date with Tad Hamilton!

Meisje uit een of ander gehucht wint een date met beroemdheid Tad Hamilton. Uiteraard is dit in eerste instantie een poging van de ster om positieve publiciteit te krijgen. Maar Ted raakt geïnspireerd door haar nuchtere en positieve kijk op het leven. Hij ziet in hoe leeg zijn eigen bestaan is (ja ja heel filosofisch). Dit terwijl de twee tijdens de date geen gespreksonderwerpen of enige gemeenschappelijke interesses kunnen vinden. Geheel onverwacht reist Ted af naar het gehucht en bezoekt het grietje in The Pigly Wiggly, de supermarkt waar ze werkt. In het begin vindt ze de aandacht geweldig maar uiteindelijk ziet ze in dat hij niet echt op haar valt, maar vlucht voor zijn eigen oppervlakkige leven en krijgt ze een relatie met haar beste vriend, die natuurlijk perfect voor haar is.

Gruwelijk. Niet kijken. Slecht acteerwerk, een draak van een verhaal en flauwe humor. Tijdens de eerste date krijg je gewoon last van plaatsvervangende schaamte.

3 1 3 1

Aanraders in overeenkomstige genres, volgens Boobiëlle:
- The Life Aquatic with Steve Zissou (humor : 8)
- Delicatessen (humor / fantasy : 8)
- Siu lam juk kau (Shaolin Soccer) (humor / martial arts : 7.5)
- El día de la bestia (humor / horror : 7)
- Nothing (humor : 7)

Hoe beoordeelt Boobiëlle categorie humor eigenlijk?
012345678910

Win a Date with Tad Hamilton!

Win a Date with Tad Hamilton!

Over het verhaal zal ik niet te veel woorden vuil maken. Een boers meisje wint een date met ster David Hamilton. Alles gaat in eerste instantie mis, zo kotst ze heel de limo onder van de zenuwen etc. etc.. Uiteindelijk valt de ster toch voor haar, maar dan ontdekt ze dat haar beste vriend al jaren verliefd op haar is en dat hij haar echte liefde kan geven.

Een punt voor special effects heb ik niet gegeven, aangezien het enige special effect in heel de film het kapsel van Ted Hamilton  is. Hier hoef je deze film echter ook niet voor te kijken, want Josh Duhamel is ook te bewonderen in de hitserie Las Vegas (een juweeltje in vergelijking met  dit werk? van Robert Luketic). Wordt daarin zijn acteerprestatie nog wat opgekrikt door James Caan, in deze romantische komedie speelt hij de hoofdpersoon en daarmee valt hij als acteur meteen volledig door de mand. Over de andere acteurs/actrices durf ik niet eens een woord te reppen.

2 3 1 1

Aanraders in overeenkomstige genres, volgens Boobbert:
- The Life Aquatic with Steve Zissou (humor : 7.5)