Vomitorium (Zum Kotzen, werktitel)

Een controversieel regisseur is subversief en anti-Semitisch bezig volgens de veiligheidsdienst en dient te worden opgeruimd. Om de schijn van betrokkenheid te vermijden wordt een labiele, extremistische Jood opgedragen hem te liquideren. Deze Jood was van plan Balkenende te vermoorden en is derhalve chantabel. De film die de regisseur gemaakt heeft handelt over een emetophiel. Dit is iemand die opgewonden raakt van braaksel. Dit fetisjisme liep hij op na de moord op zijn vriendin die hij door een maat van hem, een handyman, in een muur laat metselen. Als de hoofdpersoon zich realiseert er een bizarre gewoonte op na te houden met zijn kotsfetisjisme raadt een van zijn vrienden hem aan substitutiegedrag toe te passen om van zijn verslaving af te komen. Een nieuwe hobby vindt hij in het martelen van de minnaar van zijn vriendin. Als deze (vastgeketend) het bed onderschijt van de hoofdpersoon, na te veel drugs te zijn gevoerd, voert de hoofdpersoon hem zijn eigen stront. De gemartelde bezwijkt en wordt in een meer gegooid waar ook toxisch afval wordt gedumpt. Door de laatste foltering wordt er een sleutel ontdekt die zich in de kont van de gemartelde bevond. De sleutel leidt naar een partij drugs. Om de drugs te verpatsen roept de hoofdpersoon een geest op die dat voor hem moet doen, maar hij krijgt een hologram van Hitler in zijn huiskamer. Na Adolf te treiteren verdwijnt deze, maar niet auditief. Hitler´s toespraken bulderen door het appartement, waarop een Joodse buurman komt klagen over geluidsoverlast. Als de hoofdpersoon de deur opendoet staat het hologram van Hitler achter hem. De Jood krijgt een hartaanval. We zien hem achteroverslaan, begeleid door gruwelbeelden van de holocaust, de associaties van de Jood die de hartaanval veroorzaken. Nu wordt er overgesneden naar een studio, waar dit gewraakte fragment wordt gedraaid en de regisseur ermee wordt geconfonteerd. De politiek correcte zeikerd die hem interviewt kan niet veel vragen, want de gast die gemarteld is is teruggekeerd als zombie en slacht de presentator af. De regisseur ontsnapt terwijl de zombie tekeergaat in de studio. Thuis treft de regisseur een detective in zijn woning aan die het hoofd bij zich heeft van de handyman. Hij werkt in opdracht van familie van zijn vriendin, die is opgespoord omdat ze haar telefoon nog bij zich had. Hij wordt afgekocht met de partij drugs. Voor een coffeeshop wordt de regisseur door de Joodse extremist doodgeschoten. De extremist wordt niet veel later ´toevallig´ overreden.

5

- UHF (humor : 8)
- His Girl Friday (humor : 7.5)