Erotibot

De achttienjarige Tamayo is schatrijk en leeft als een kluizenaar, enkel vergezeld door haar robots, genaamd 1, 2 en 3. Robot 1 is de knapperd van het stel, Robot 2 heeft de spierballen gekregen en Robot 3 heeft niks van dit beide, maar wel mensengevoelens. Twee criminele vrouwelijke ninja's hebben het gemund op het fortuin van Tamayo, maar moeten eerst voorbij de robots proberen te komen. Die hebben het ondertussen druk met het versieren (en ontmaagden) van hun meesteres. Als de ninja's een plan hebben om de robots over te nemen, blijkt Robot 3 immuun en beschermt hij zijn geliefde met alles wat hij kan.

Erotibot

Japanners blijven rare mensen. Dat moet gezegd worden. Erotibot is er een uit het subgenre van de violent pinku. Ik verwacht dat er daarvan niet veel meer op deze site besproken zullen worden, maar dat terzijde. De regisseur is een bekende: Naoyuki Tomomatsu maakte eerder furore met Vampire Girl vs. Frankenstein Girl en ook heeft meegewerkt aan The Machine Girl, Meatball Machine en Tokyo Gore Police.

Erotibot

Erotibot is van een abominabel slechte kwaliteit. Ook dat moet gezegd worden. Het budget was weliswaar niet groot, maar effecten en acteerwerk zijn werkelijk van een bedroevend niveau. Pas tegen het eind komt de gore om de hoek kijken en zien we dat de regisseur wel degelijk ervaring heeft met de betere Japhorror. Tot dan is Erotibot een nauwelijks te plaatsen film, die laveert tussen komedie, soft-erotiek en science fiction.

Erotibot

Die humor is van een bedenkelijk niveau en zal slechts een select groepje filmkijkers weten te plezieren. De boobies van actrice Maria Ozawa zijn daarentegen niet te versmaden en mogen als een klein hoogtepuntje worden gezien in deze baggerprent die mij stiekem best wel heeft weten te bekoren. Niet vanwege de kwaliteit, maar dat hoeft ook niet altijd.

DVD beschikbaar gesteld door De Filmfreak.

2 3 4 5 5

- Mars Attacks! (humor / science fiction : 7.5)