Young People Fucking (Y.P.F.)

In de Canadese komedie Young People Fucking volgen we verschillende jongeren en hun ervaringen met seks. Dit wordt verteld volgens een zestal stappen van het seksspel, van het voorspel, via orgasme naar het naspel. In totaal volgen we vijf verschillende stelletjes. Deze zijn: de beste vrienden, de exen, het stelletje dat in een sleur zit, het stel dat een tweede man uitnodigt en de eerste date.

Een film met titel als deze, welke daarnaast in verschillende media goed werd beoordeeld met onder andere het superlatief 'hilarisch', zou toch bijna niet fout moeten kunnen gaan zou je denken. Nou, dus toch wel. Ik heb het vaker gezegd, en ook hier geldt het weer; een komedie is primair bedoeld om te kunnen lachen. In Young People Fucking zitten welgeteld twee grappen waarbij ik een glimlach niet kon onderdrukken. Aangezien spoilers bij slechte films geen probleem vormen, zal ik je deze grappen niet onthouden. Grap één betreft een chick die tegen haar vriend zegt dat ze tijdens het seksen fantaseert over Ian Ziering (Steve uit Beverly Hills, 90210) en grap twee is de ringtone van Scatman John van een van de hoofdrolspelers. Kun je hier al niet om lachen, zet deze komedie dan vooral niet aan. Want, geloof me, beter dan dit wordt het echt niet.

Misschien hoop je nog op wat stampende, geile, hete seks tussen de tieners die in deze film spelen. Nou ook dan zul je van een koude kermis thuiskomen. Echte porno tref je sowieso niet aan. Een paar borsten en een blote kont is waarmee je het zult moeten doen. Daarvoor in de plaats kun je echter vrijwel elke andere hedendaagse tienerkomedie aanzetten. Daarin is bovendien vaak meer te zien dan in Young People Fucking. Hoe misleidend een titel kan zijn, wordt in deze film bewezen. Het enige neuken dat te zien is, zijn closeups van gezichten, waarbij het gros van de kleding wordt aangehouden.

5 4 2 6 2.5

- Another Gay Movie (humor / erotiek : 6)
- Orgazmo (humor / erotiek : 6)