Girls Gone Wild: Co-ed Tryouts

In navolging van de beroemde Girls Gone Wild films waarin Amerikaanse meisjes hun borsten showen voor de camera, gaan de makers in Co-ed Tryouts een paar stappen verder. Het idee is dat ze in een disco op zoek gaan naar vrouwen die mee willen doen met de Girls Gone Wild Games. Hiervoor moeten ze uiteraard eerst in een kamer hun lichamen tonen aan de camera. Dus wordt er deze keer op zoek gegaan naar vlees dat op een bed zoveel mogelijk van zichzelf wil laten zien. De dames zijn over het algemeen jong, slank en zeker niet onaantrekkelijk. Zeker in vergelijking met sommige gedrochten uit College Girls Exposed. Ook zijn ze allemaal hartstikke dronken, waardoor ze maar al te gewillig zichzelf bloot geven, in ruil voor een t-shirt deze keer.

De reden dat deze episode in de Girls Gone Wild cyclus door mij met een voldoende wordt beloond, is de voor porno-begrippen hoge kwaliteit van twee scènes. In de eerste zien we een veel te dronken meisje, dat al voor het haar gevraagd wordt haar broek uittrekt. Vervolgens begint ze op bed een behoorlijk goede partij vingerwerk af te leveren, waar de cameramannen maar al te graag van smullen (figuurlijk that is). De tweede scène is met twee vrouwen die het elkaar behoorlijk naar de zin maken. De sletterige dames likken elkaar van top tot teen en dit behoort zeker tot een van de betere lesbische scènes die ik ooit gezien heb.

Een punt moet bij deze film wel duidelijk worden gemaakt. De kwaliteit en mijn beoordeling ervan vallen en staan namelijk met de echtheid van de productie. Mocht blijken dat het hele gebeuren fake is, dan zal ik mijn cijfer direct een hele zooi naar beneden bij schroeven.

4 6 5 6

Hoe beoordeelt Boobema categorie erotiek eigenlijk?
012345678910