Mun ching sap daai huk ying (Chinese Torture Chamber Story)

Little Cabbage wordt verantwoordelijk gehouden voor de moord op haar man. Tijdens de eerste keer seks was deze zo geil en had hij zo'n harde penis dat het geval bij ejaculatie in het gezicht van L.C. ontplofte. Helemaal schuldig was ze hier echter niet aan, zoals gezien kan worden in het verloop van deze film. Tijdens de rechtszitting moet L.C. vertellen wat er precies gebeurt is en haar schuld bekennen, op straffe van marteling bij weigering. Aangezien ze echt onschuldig is en derhalve weigert, moet ze gruwelijke torturen doorstaan. Langzaam maar zeker wordt echter duidelijk dat er meer aan de hand is betreffende de dood van L.C.'s man. Er worden meerdere mensen opgepakt die ook allemaal gemarteld worden. Hierdoor komt uiteindelijk wel de waarheid boven tafel. Een krachtig aphrodisiac heeft voor de gigantische penisgroei van L.C.'s man gezorgd.

Heerlijke vage shit uit Hong Kong. Waarom daar nooit normale films vandaan kunnen komen zal me waarschijnlijk altijd een raadsel blijven. CTCS doet vooral aan als een parodie op allerlei genres zonder dat ik ooit enige herkenning heb gehad. Feit is dat het geheel in ieder geval absoluut niet serieus genomen kan worden. De verschillende vormen van tortuur worden redelijk grafisch in beeld gebracht, maar nooit ranzig. Door de cartoonneske sfeer zijn ze wel erg geinig. Hetzelfde geldt voor de regelmatig voorkomende soft-erotische scènes die worden aangevuld met de meest bizarre geluiden. Zo horen we tijdens een goede neukpartij in plaats van gesop ook een keer het geluid van een typemachine en van een wortel die geraspt wordt. Zoals gezegd, CTCS wordt nooit echt goor ofzo, maar is wel continu over the top. Zeker een aanrader voor de liefhebber van de apartere Aziatische cinema.

6 4 7 6 6.5

- Little Nicky (humor : 8.5)
- Monty Python`s Life of Brian (humor : 8.5)
- Abel (humor / drama : 8)
- Erik the Viking (humor / avontuur : 8)

012345678910

Game Kings bewees het al: Japanners zijn mafkezen! Hetzelfde geldt voor Hong Kongers, bewijst deze film! Dit wist ik al wel, omdat ik nooit een film heb gezien uit Azië waarbij de acteurs niet om het geringste beetje een klap in het gezicht kregen of waarbij ze niet zonder reden continue afgrijselijk gillen en huilen. Het is iets wat goed acteerwerk wellicht belemmert, maar het heeft toch ook wel wat. Zeker in deze film die het nog extra aandikt op allerlei fronten, waaronder ook de erotiek.

Ik zou willen beweren (en ik doe het ook) dat de film voor zestig procent uit softerotische absurde sexscenes bestaat, en voor veertig procent uit allerlei verschrikkelijke martelingen. Een uitstekende mix! De beginscene is al veelbelovend! Een andere geweldige scene vind ik als ze op "Crouching tiger, hidden dragon"-achtige manier geweldadige sex hebben in de boomtoppen. De vrouw wordt meters verderop gespoten. Verder zal ik niets verklappen! Het is gewoon heel vermakelijk om naar te kijken en daardoor een aanrader!

6 4.5 6 6.5 6.5

- Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (humor / oorlog : 9)
- The Acid House (humor / speelfilm : 9)