Boobers: hee de recensie is hier pleite! of is die verwijderd?
Boobema: Goede recensie. Goede discussie.
Boobbert: Oh nee, de mijne zijn nu ook minder zinnen. Overigens zijn die ook niet supertop, maar idd eerst die dingen van Boobers verwijderen
Boobbert: Nu zie ik trouwens weer dat deze maar 4 zinnen lang is, dan gingen je argumenten over zogenaamde kortere recensies van mij echt ergens over moet ik zeggen
Boobbert: Is die zweed weinig makkelijk over te halen?
Boobema: most terechte action everrrr!!
Boobers: heb m verwijderd
Boobema: dat is nergens voor nodig..... ik heb al mijn extreem korte recensies voor zover ik weet al verwijderd. jij hebt nog meerdere van deze butdingen staan. daarna kunnen we het over verwijdering van recensies van de lengte van mijn recensie hebben.
Boobers: alleen als jij ook de jouwe weghaalt Boobema, of hem verlengt.
Boobbert: Daar sluit ik me dan helemaal bij aan. Tudeleduteduuuuuuuuuuuuuuuu!
Boobema: Nu wordt het te vermoeiend om nog overal op in te gaan, dus laat ik het bij het volgende houden: je hebt deels gelijk en deels ongelijk. Echter, in de eerste plaats vind ik dat je niet heel de tijd moet lopen baggeriken over korte recensies, wanneer je zelf ook korte butrecensies op deze site hebt staan. Ten tweede, wanneer ik deze film weer een keer gezien heb wordt de recensie uitgebreid. Ten derde, Boobers, jouw recensie hier mag wel tudutudutudu!!!!!
Boobbert: 1) als jij de breedte net niet veranderd hebt, heb ik het aantal zinnen van jou verkeerd geteld(ik telde er maar 4. 2) de opmerking over breedte was geen argument van mij, want ik wist sowieso dat toen jij mij er op gewezen had dat deze recensie van jou groter was dan een aantal van mij 3) Idd staan er niet bij allen waar ik een korte recenie heb 2 of 3 anderen, maar wel altijd een behoorlijke zodat ALLE films waar ik een korte recensie bij heb staan in zijn geheel wel serieus genomen kunnen worden. Een gevoel dat ik bij deze film niet krijg(vooral door Boobers recensie 4) je hebt het argument dat juist over deze film veel te vertellen valt niet weerlegt en 5) Boobers recensie moet gewoon sowieso opzouten en dat zouden wij als gezamenlijk doel moeten hebben. 6) de kritiek was wel opbouwend, maar niet voor jou persoonlijk, maar voor de status van de filmboobsite in het algemeen. Deze film is in zijn geheel de review with the least words ever on filmboob. En dat voor zo`n juweeltje.
Boobema: 1) De breedte is overal hetzelfde (althans op deze computer), waardoor dat argument blijft staan. 2) Bij bijna alle door mij genoemde films had er pas 1 andere boob een recensie geschreven, dus ik kan je geen gelijk geven in dat er al 2 of 3 andere mensen recensies voor je hadden gemaakt. 3) Over de lengte van sommige van Boobers` recensies moet ik je wel gelijk geven. 4) "wanneer rotten deze 2 enorme budrecensies is op man" is GEEN opbouwende kritiek!
Boobbert: En jij denkt zeker dat ik niet door heb dat je de breedte hier nu kleiner hebt gemaakt. Trouwens geef ik argumenten, waarom die van mij zo kort zijn. Argumenten die hierbij niet opgaan. Ten tweede spring jij alleen maar in de verdediging terwijl je het toch sowieso eens moet zijn met de conclusie dat die van Boobers zelfs zo ver onder de maat is dat die sowieso verwijderd moet worden. Tevens als ik opbouwende kritiekgeef is het geen goed argument om te zeggen dat ik bij een andere minder heb staan. Daar schiet deze recensie niets mee op.
Boobema: en dan noem ik nog niet eens de recensies die even lang, ofwel net een regeltje langer zijn
Boobema: eyes wide shut, cannibal ferox, eurotrip, starsky & hutch...... allemaal korter dan de mijne hier
Boobbert: Ik heb het nagezocht en je stelling klopt gewoon niet. Ten tweede als ik een kleine recensie heb staan, komt dat vaak omdat er al 2 of 3 grote(re) bij staan, waardoor er niet zo heel veel meer toe te voegen is. Die van Boobers hier slaat echt alles. Net alsof er niet een hele hoop over een van de beste komedies ooit te vertellen is!
Boobbert: Waar?
Boobema: boobert, je hebt zelf recensies met minder tekst op deze site staan!!
Yahhrrrrm: best goed