Boobers: TUTELITUT!!
Boobers: als ie dit een 2 vindt, dan heeft ie wel heelveel bagger in t vooruitzicht!
Boobeyen: @Boobema: heb een toegeving gedaan op gebied van FX, maar meer kan ik echt niet geven.
Boobeyen: Niet elke film is gericht op het maken van winst. Er zijn films die zo ontoegankelijk en zo vernieuwend/alternatief zijn, dat ze zich gewoon niet kunnen richten op winst. Dat is een eerste categorie. Een tweede categorie zijn de films die winst boeken, maar toch nog niveau hebben, iets toevoegen. Meet The Fockers echter behoort tot de derde categorie, namelijk films op winst gericht die belachelijk en gortig zijn, films die helemaal NIETS toevoegen, die gewoon te onbenullig en te achterlijk zijn voor woorden
Boobeyen: @Boobema: FX omvat veel. Meet The Fockers omvat niets speciaal, `The Insider` ook niet, maar ik ben absolute fan van het camerawerk in Michael Manns films. Vandaar dat `The Insider` een veel hoger cijfer krijgt dan dit stuk onbenul.
Yahhrrrrm: Ik heb mijn mening over Boobeyen┬┤s recensies al gemeld elders op het forum. Ook hier vind ik het weer knap dat hij zoveel woorden kan uittrekken met het melden van bijzonder weinig. Tevens bevreemdt mij deze opmerking: "Jay Roach zag wel graten in een vervolg en dat is wat we nu hebben gekregen:een productie puur op winst gericht." Ten eerste bepaalt Roach dat niet, dat is slechts de regisseur. Ten tweede is praktisch elke film gericht op winst maken. Tevens neemt Boobeyen films -zelfs deze- veel te serieus:"Er komen gewoon teveel dingen in voor die absoluut niet kunnen." Tot slot, als je iets een 2 geeft, boor het dan de grond in. Dat gebeurt hier totaal niet; Boobeyen weet me niet te overtuigen van de slechtheid van ┬┤Meet the Fockers"
Boobema: @Boobeyen: Waarom slechts een 2 voor de FX?? Dat je de film kut vond oke, maar de FX waren toch gewoon normaal? Zeker toch niet zo veel slechter dan in The Insider?
Boobeyen: Dank je!
Boobers: De lengte is iig goed zo. Ik vind het wel een aardige recensie. wat vinden de andere boobs?